جستجوگر پیشرفته سایت







به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان بیجار؛ به مناسبت گرامی داشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر مسابقات فوتسال جام فجر با شرکت 34 تیم با 400 ورزشکار، 15 تیم دسته ادارات و 19 تیم دسته آزاد در طی 16 شب برگزار شد.
مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، رئیس آموزش و پرورش، رئیس اداره ورزش و جوانان، پیشکسوتان و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان در محل سالن ورزشی 2000 نفری شهدا برگزار شد.
در این دوره از مسابقات در دسته ادارات تیم آتشنشانی مقام اول، تیم آموزش پرورش الف مقام دوم و تیم نیروی انتظامی مقام سوم را کسب کردند و کاپ تیم اخلاق به تیم آبفای شهری اهداء شد.
در دسته آزاد تیم پیام مقام اول، تیم پرسپولیس ماهان مقام دوم و تیم گرماب مقام سوم را کسب کردند. کاپ تیم اخلاق به تیم دهیاران اهداء شد.
در مجموع 73 بازی 9 کارت قرمز و 98 کارت زرد از سوی داوران به بازیکنان داده شد.
دردسته ادارات 135 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد و آقای قاسم سوار با 14 گل زده آقای گلی را به خود اختصاص داد.
و در دسته آزاد 230 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد و آقای حسین بهرامپور با 15 گل زده آقای گلی مسابقات و عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات را به خود اختصاص داد.
در پایان از حضور مسئولین عزیز و بزرگوار که ساعات زیادی را در سالن در کنار ما بودند تشکر مینمایم و از استقبال و شور و شعف  بی سابقه مردم عزیز و ورزش دوست شهرستان بیجار بعنوان سرمایه های اصلی ورزش شهرستان کمال تشکر را داریم. و کلایه جامعه بزرگ فوتبال و ورزش شهرستان و اعضاء زحمت کش هیئت فوتبال  از عدم حضور نماینده محترم مجلس آقای کریمی و فرماندار بزرگوار جناب آقای زندیه در طول ۱۶ شب برگزاری مسابقات در محل سالن  اعلام میداریم.

 




امتیاز :

اختتامیه مسابقات فوتسال جام فجر نوشته شده در جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 15:24
توسط : مدیر سایت

ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1395/11/22 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

سلام
خسته نباشید دوست من
ممنون میشم از وبلاگ من بازدید کنید و نظرتون رو در رابطه با وبلاگ اعلام کنید .
با تشکر فراوان .
مدیر دلاوران ایران زمین .
-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk


کد امنیتی رفرش





© کپی رایت ، متعلق به football-bijar می باشد و طراحی و اجرا : Sajjad Bastami .